„Tikkurila“ ir Marie Olsson Nylander sukūrė naują spalvų kolekciją
Žaismingumą, laisvę ir gerumą įkūnijančią 2024 metų spalvų kolekciją „Color Now“ kompanija „Tikkurila“ kūrė kartu su švedų verslininke, nuomonės formuotoja ir interjero dizainere Marie Olsson Nylander.
Kurdama 2024 metų spalvų kolekciją „Color Now“ Marie Olsson Nylander norėjo, kad ji skatintų gerumą, žaismingumą ir meilę. Kolekciją sudaro 14 gamtos spalvų: ryški violetinė, įvairių atspalvių rusvai gelsva bei rausva, švelni juoda ir kelių atspalvių pilkšvai melsva bei žalsva. 2024 metų spalva „Tikurila“ paskelbė šilumą spinduliuojančią rusvai oranžinę spalvą „Nude in Nizza“. Ši spalvų kolekcija leidžia sukurti vizualų pasakojimą apie save – atskleisti savo pomėgius ir asmenybę.
Kiekvieną kolekcijos spalvą Marie rinkosi norėdama pabrėžti tam tikrą jausmą ar troškimą.
„Pavyzdžiui, rausvą spalvą „Bubba in Berlin“ pasirinkau todėl, kad mums reikia daugiau gerumo ir žaismingumo – spalvų, kurios džiugina. Spalva „Lips in Lyon“ byloja, kad mes norime daugiau meilės savo gyvenime“, – sako Marie Olsson Nylander.
Spalvų pasirinkimą lėmė intuicija
Naują spalvų paletę M.O. Nylander kūrė pasitelkusi savo ilgai kauptą audinių ir kitų medžiagų pavyzdžių kolekciją – atrinko mėgstamiausius. Kartu su „Tikkurila“ specialistų komanda ji išanalizavo visas savo spalvines idėjas įkvepiančiame seminare – taip gimė 14 naujų spalvų paletė. Spalvas Marie renkasi intuityviai – tiesiog pajunta jas savo vidumi.
„Kai imuosi naujo projekto, mano smegenys ima „virti“. Spalvų atrankos procesas vyksta nuolat – turbūt tai darau net miegodama.“
Gelsvai žalsvą spalvą „Olives in Oman“ Marie rado 150 metų senumo audinyje, kurį nusipirko iš antikvaro Prancūzijoje. Liepsningą rausvą spalvą „Bubba in Berlin“ sukurti įkvėpė iš seno aksomo pasiūta rausva pagalvėlė. Švelnią tamsiai rudą spalvą „Coffee in China“ pasufleravo 20 a. aštuntojo dešimtmečio audinys, kuriuo Marie apvilko šeimos sofą.
Spalvų paletės kūrėja siekė, kad spalvos kristų į akis, priverstų sustoti ir susimąstyti. Visos spalvos papildo viena kitą ir išryškina viena kitos žavesį.
Kontrastas ir nepažintos aplinkos įspūdis
Kiekviena kolekcijos spalva pavadinta miesto, šalies arba kokios nors kitos vietovės vardu, pvz.: „Lions in Lima“, „Dust in Dallas“, „Gold in Ghana“. Marie Olsson Nylander troško kontrasto, kažko mįslingo ir žavaus. Ji norėjo, kad kolekcija kurtų dar nepažintos aplinkos įspūdį.
„Namuose viskas greitai tampa pažįstama, todėl išvykos ir kelionės po pasaulį atrodo tokios egzotiškos ir paslaptingos.“
Kurdama spalvų pavadinimus įkvėpimo Marie sėmėsi iš savo kelionių.
Marie Olsson Nylander tikisi, kad ši kolekcija taps paskata keisti aplinką ir drąsiai rinktis spalvas. Nereikia, kad namai atrodytų tobulai, svarbu, kad jie būtų kupini gyvybės. Pakanka suteikti jiems naujų spalvų, kad pokytis būtų akivaizdus.