Jannevirta bridge

Janėvirtos tiltas

Saimos kanalą kertančiam 577 metrų ilgio Janėvirtos tiltui prireikė 2 430 tonų iš anksto padengtų plieninių konstrukcijų.

Kompaniją „Tikkurila“ įkvepia dideli infrastruktūros projektai, pvz., oro uostai, keltų terminalai ir traukinių stotys, nes čia susitinka ir išsiskiria draugai. Ypač ją žavi didelius vandens telkinius kertantys tiltai, užtikrinantys žmonių, prekių bei paslaugų judėjimą.

Naujas kompozicinis Janėvirtos tiltas – šeštas pagal ilgį Suomijos tiltas, pastatytas 9-ame greitkelyje tarp Joensū ir Kuopijo – yra būtent toks projektas. Jis pakeitė ankstesnį eksploatuoti nebetinkamą tiltą. Konstrukcijos buvo pradėtos gaminti 2016 m. spalį, o 2018 m. rugpjūčio pabaigoje naujas tiltas jau buvo pradėtas naudoti. Kompanija „Ruukki Building Systems“ iš viso pristatė ir sumontavo 2 430 tonų laikančiųjų plieninių konstrukcijų, kurias iš anksto nudažė kompanija „Midroc Alucrom“.

Sklandus dengimo procesas

Kompanija „Midroc Alucrom“ plienines tilto sijas dažė savo gamykloje Ylivieskoje – iš viso padengė 18 000 m² plotą ir sunaudojo 15 000 litrų dažų. Dažymo sistemą sudarė kompanijos „Tikkurila“ gaminiai: epoksidinis gruntas „Temazinc“, epoksidiniai dažai „Temacoat GPL-S MIO“ ir viršutinio sluoksnio dažai „Temadur“ arba „Temathane“.

„Kompanijos „Tikkurila“ gaminiai mums gerai žinomi. Darbas vyko sklandžiai – visos plieninės sijos buvo padengtos laiku ir pristatytos į vietą be jokių problemų. Galutinis sijų paviršiaus apdorojimas buvo atliktas statybvietėje 2018 metų vasarą“, – sako kompanijos „Midroc Alucrom“ projektų vadovas Pauli Marjoniemi.

 

Skaičiai

  • Tilto ilgis 577 metrai, plotis 15 metrų.
  • Polių plieninių konstrukcijų aukštis 20–30 metrų, ilgiausios sekcijos ilgis 120 metrų.
  • Didžiausias atstumas nuo vandens paviršiaus iki tilto apačios 25 metrai.
  • Plieninių konstrukcijų svoris 2430 tonų.
  • Sunaudota 15 000 litrų dažų.

Patvari plieninių konstrukcijų danga

„Tiltas turi tarnauti 100 metų. Jam keliami itin aukšti reikalavimai, taip pat ir dangai, tikimasi, kad jos nereikės atnaujinti kelis dešimtmečius“, – sako kompanijos „Ruukki“ verslo vadybininkas Heikki Wilenas.

Plieninių tilto konstrukcijų danga turi būti ne tik patvari, bet ir užtikrinti optimalią apsaugą nuo atšiauraus klimato, vėjo, kritulių ir koroziją galinčios sukelti drėgmės. Dažniausiai tilto remontas apsiriboja konstrukcijų dangos atnaujinimu.

„Todėl svarbu naudoti išbandytus ir patikrintus gaminius. Mes pasitikime gaminiais, užtikrinančiais ilgą dangos eksploatacijos laikotarpį, ir ne tik todėl, kad jos ilgai nereikia atnaujinti, bet ir dėl to, kad padengti objektai atrodo estetiškai“, – tęsia Heikki Wilenas.

Mes kuriame ilgalaikę infrastruktūrą

Kraštovaizdžio puošmena tapusiu Janėvirtos tiltu kasdien juda tūkstančių automobilių srautas. Net ir matydami dengtas plienines tilto konstrukcijas tik nedaugelis juo einančiųjų susimąsto, kad kuriant patvarią kasdienę infrastruktūrą pramoninė danga vaidina ne mažesnį vaidmenį nei architektūra ir inžinerija. Ji užtikrina valstybės investicijų ilgalaikiškumą ir suteikia Jums galimybę saugiai persikelti per vandens telkinius ir nukeliauti pas tuos, kuriuos mylite, šiandien ir ateityje.

has been added to saved.
has been removed from saved.
lt