Kompanija „Tikkurila“ reaguoja į savo klientų problemas greitai kurdama jų poreikius atitinkančius gaminius. Dažai „Temasolid SC-F 20“, specialiai sukurti krautuvų keltuvams dažyti, padėjo įmonei „Mitsubishi Logisnext“ sumažinti dažant susidarančių lakiųjų organinių junginių emisiją. Jie turi mažesnį tirpiklių kiekį nei anksčiau naudoti dažai ir greičiau džiūsta netgi mažesnėje temperatūroje. Griežtėjant aplinkosaugos ir efektyvumo reikalavimams pramonei reikia vis mažesnį tirpiklių kiekį turinčių gaminių. Specialiai kuriamų gaminių pranašumais ilgainiui naudosis visa pramonė.
LOJ emisiją mažinančių dažų kūrimas
Kompanijos „Tikkurila“ dažus „Temasolid SC-F 20“ įmonė „Mitsubishi Logisnext“ naudoja daugiau nei metus ir akivaizdžiai įsitikino jų pranašumu.
„Naujų dažų poreikis kilo dėl būtinybės mažinti LOJ emisiją, kad ji atitiktų galiojančius reikalavimus. Išaugus mūsų keltuvų gamybai padidėjo mūsų naudojamų dažų tirpiklių emisija. Kad galėtume ją sumažinti, mums reikėjo kitokių dažų, ir kompanija „Tikkurila“ greitai ėmėsi juos kurti“, – sako įmonės „Mitsubishi Logisnext“ pirkimo vadybininkas Jarmo Seppänenas.
Dažų emisija jau juos gaminant nustatoma pagal galiojančias normas, o pagal dažų sąnaudas apskaičiuojama dažymo linijos generuojama emisija.
Bendradarbiaujant lengviau kurti naujus gaminius
Beveik visi Jervenpės gamykloje gaminami krautuvai turi keltuvus, kurių kėlimo aukštis – nuo 30 centimetrų iki 13 metrų. Visi keltuvai dažomi tais pačiais juodos spalvos (RAL 9005) dažais „Temasolid“.
„Su kompanija „Tikkurila“ bendradarbiaujame jau seniai. Mums svarbu turėti vietinį dažų tiekėją, galinti tiekti įvairių spalvų dažus visiems mūsų gaminiams. Visų mūsų naudojamų šlapiųjų dažų sudėtis panaši, tačiau dažai „Temasolid“ išsiskiria iš visų. Jie šiek tiek brangesni, tačiau kainos skirtumą kompensuoja efektyvesnis keltuvų gamybos procesas“, – sako Seppänenas.
Iš pradžių kompanija „Tikkurila“ pateikė įmonei „Mitsubishi Logisnext“ bandomąją naujų dažų partiją, taigi jie buvo išbandyti ne tik laboratorijoje, bet ir gamykloje.
Be mažos emisijos, įmonei „Mitsubishi Logisnext“ taip pat buvo svarbi dažų džiūvimo trukmė.
„Mūsų gamykla per metus pagamina ir nudažo apie 7 000 keltuvų. Anksčiau naudoti dažai džiūdavo esant +70 °C temperatūrai, o nauji dažai džiūsta kambario temperatūroje, todėl dabar gamybos procesas vyksta sparčiau ir sumažėjo energijos sąnaudos bei šildymo kaina. Kadangi padidėjo mūsų gamybos pajėgumas, be sumažėjusios emisijos, galime pasigirti ne mažiau kaip 10 procentu padidėjusiu gamybos efektyvumu“, – teigia Jarmo Seppänenas.
Nauji dažai „Temasolid“ taupo energiją, nes jų nereikia džiovinti džiovykloje.
Be mažos emisijos, kita svarbi dažų savybė – atsparumas korozijai. Jis buvo išbandytas tiek kompanijos „Tikkurila“, tiek kliento.
„Šiuo metu rinkoje nėra kitų tokių matinių dažų. Šis projektas parodė, kad kuriant dažus galima padėti klientui padidinti gamybą be didelių investicijų į įrangą“, – sako kompanijos „Tikkurila“ pramoninių metalo dangų svarbių klientų vadybininkas Mika Viita-aho.
Kompanija „Tikkurila“ tęsia naujų serijos „Temasolid“ gaminių kūrimą.
„Pramoniniams klientams skirtų gaminių kūrimas padeda mums kurti kitus platesnės paskirties gaminius. Blizgūs dažai nuolat tobulinami, kad juose būtų dar mažiau tirpiklių ir atitinkamai būtų mažesnė jų emisija“, – sako Viita-aho.
Norite sužinoti daugiau apie mūsų dangas? Kompanijos „Tikkurila“ specialistai visada pasirengę padėti išsirinkti Jums tinkamus gaminius ir dengimo sistemas.
Jervenpėje, Suomijoje, įsikūrusi įmonė „Mitsubishi Logisnext Europe“ kuria, gamina ir parduoda šakinius krautuvus, automatines sistemas ir teikia savo gaminių techninės priežiūros paslaugas. Ji taip pat yra tarptautinės įmonių grupės „Mitsubishi Logisnext“ Europos gaminių kūrimo centras. Įmonėje „Mitsubishi Logisnext Europe“ dirba daugiau kaip 500 specialistų, jos gaminami šakiniai krautuvai „Mitsubishi“, „Cat“, „UniCarriers“, „TCM“ ir „Rocla“ šešis kartus pelnė prestižinį „Red Dot“ apdovanojimą už dizainą.